OTHER




Hej wszystkim! Dawno mnie tu nie było, niestety. Mamy już wakacje, pogoda za bardzo nam nie dopisuje ale nie ma co narzekać, ważne, że wolne haha. Postaram się dodawać posty bardziej regularnie. 

Spódnica to neutralne ubranie nie sądzicie? Jest odpowiednia na gorące dni ale i na te chłodniejsze. Jeansowa katana urzekła moje serduszko tak bardzo, że do wszystkiego ją zakładam.






Espadryle są idealnym obuwiem dla osób, które nie przepadają za letnimi sandałami/ klapkami ( do tych osób zaliczam się ja). Na dodatek są bardzo modne w tym sezonie!

































Komentarze

  1. Trafiona stylizacja w dziesiątkę ! klasycznie, minimalistycznie i modnie! A co myślisz o ewentualnych dodatkach? Chcę kupić srebrny naszyjnik. ogólnie srebrne naszyjniki wydają mi się uniwersalnym dodatkiem. ktory byś wybrała: https://kingy.pl/naszyjniki-44# ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatki to kwestia indywidualna, niektórzy lubią błyskotki bardziej a niektórzy mniej :D Aczkolwiek bardzo podobają mi się srebrne naszyjniki, ożywią od razu stylizacje! Wiele jest ładnych na tej stronie, nie wiem jakie symbole lubisz :)

      Usuń
  2. Świetne posty będę obserwował :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna spódnica ołówkowa :D Midi Tobie pasuje , przypomina mi się z tymi trochę spódnicami
    https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice/spodnice-midi/;-) Idealnie pasuje Tobie do kurtki jeansowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊 masz racje, spódniczki podobne ;)

      Usuń
  4. Fajna ta spódnica... Taki klasyk, pasujący do wszystkiego... Ale jedno też trzeba Ci przyznać. Masz super figurę!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz